تور چین ارزان: چینی: پرسپولیس را مدعی قهرمانی نمی دانم، از قاسمی نژاد و مطهری باید بیشتر استفاده گردد

به گزارش افق بسطام، پیشکسوت باشگاه استقلال اعتقاد دارد، پرسپولیس در این فصل مدعی کسب عنوان قهرمانی نیست.

تور چین ارزان: چینی: پرسپولیس را مدعی قهرمانی نمی دانم، از قاسمی نژاد و مطهری باید بیشتر استفاده گردد

با ما همراه باشید و با تور چین ارزان از شگفت انگیزترین کشور دنیا دیدن کنید بر روی دیوار چین سلفی بگیرید، از قصر ممنوعه دیدن کنید و در خیابان شانگهای پیشرفته ترین آسیا قدم بزنید.

علی چینی در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران، درباره پیروز نشدن آبی پوشان در پنج بازی اخیر و اینکه آیا این موضوع نمی تواند استقلال را از کورس رقابت با پرسپولیس و سپاهان عقب نگه دارد، گفت: قبل از صحبت در خصوص استقلال، باید بگویم که پرسپولیس را در این فصل مدعی قهرمانی نمی دانم و تیم گل گهر به مراتب بهتر از پرسپولیس است. سپاهان هم تیم باکیفیتی است و آنها نیز جزو مدعیان قهرمانی هستند.

وی در ادامه اضافه نمود: اینکه استقلال در لیگ سال جاری هنوز شکست نخورده خودش یک حسن است، ولی این تساوی ها نیز باید تبدیل به برد شوند. استقلال در ایجاد موقعیت مشکل ندارد و مسئله اصلی گل زدن است که متأسفانه موقعیت ها با بی دقتی یا نداشتن تمرکز از بین می فرایند. بعضی می گویند استقلال بازیساز ندارد، ولی این حرف را قبول ندارم، چون در فوتبال امروز بازیسازی از خط دفاع آغاز می گردد و مثل گذشته نیست که همه چیز بر عهده یک بازیکن باشد.

چینی در پاسخ به این پرسش که آیا عملکرد یامگا و ژستد راضی کننده بوده است؟، توضیح داد: آنها بازیکنان خوبی هستند. من فکر می کنم ژستد از شرایط بازی دور بوده است و حالا کادر فنی از وی استفاده می نماید تا شرایط این بازیکن بهتر گردد. البته اعتقاد من این است که باید از مهاجمانی مثل ارسلان مطهری و امین قاسمی نژاد بیشتر استفاده گردد. اگر ژستد در یک بازی روی نیمکت بنشیند قطعاً انگیزه او برای رقابت کردن هم بیشتر می گردد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 2 بهمن 1400 بروزرسانی: 2 بهمن 1400 گردآورنده: ofoghebastam.ir شناسه مطلب: 1754

به "تور چین ارزان: چینی: پرسپولیس را مدعی قهرمانی نمی دانم، از قاسمی نژاد و مطهری باید بیشتر استفاده گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور چین ارزان: چینی: پرسپولیس را مدعی قهرمانی نمی دانم، از قاسمی نژاد و مطهری باید بیشتر استفاده گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید