ژوائو ماریو رسماً به لوکوموتیو مسکو پیوست

به گزارش افق بسطام، فرآیند انتقال مدافع پرتغالی تیم فوتبال اینتر به روسیه انتها کامل شد.

ژوائو ماریو رسماً به لوکوموتیو مسکو پیوست

به گزارش خبرنگاران، ژوائو ماریو پس از قبولی در تست پزشکی تیم فوتبال لوکوموتیو مسکو، سراجام پای برگه قرارداد انتقال قرضی اش به این تیم روسی را امضا کرد.

ماریو برای یک سال به لوکوموتیو پیوسته و این تیم در صورت رضایت از عملکردش می تواند در خاتمه فصل با پرداخت 18 میلیون یورو او را به صورت قطعی از اینتر خریدار کند.

ماریو پس از نهایی شدن انتقالش به پایتخت روسیه گفت: بسیار خوشحالم که به لوکوموتیو پیوسته ام. می دانم که لوکوموتیو باشگاه بزرگی است. این تیم بازیکنان بسیار بزرگ و معروفی را خریده است. من در اردوی تیم ملی پرتغال درباره این تیم از مانوئل فرناندز و اِدر مشورت گرفتم. قبل از آمدن به اینجا با ادر صحبت کردم. او به من گفت که لوکوموتیو تیم بزرگی است و ورزشگاهش جو خوبی دارد. حضور آنها در لیگ قهرمانان اروپا هم معیار بسیار مهمی برای پیوستن من به لوکوموتیو بود.

اینتر، ژوائو ماریو را تابستان سال 2016 با پرداخت 45 میلیون یورو به اسپورتینگ لیسبون خرید. ماریو آن سال در یورو 2016 خوش درخشید و به پرتغال برای کسب مقام قهرمانی یاری کرد، هر چند این بازیکن 26 ساله در سه فصل حضورش در اینتر تنها 69 بازی رسمی انجام داد و 4 گل زد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 1 مهر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: ofoghebastam.ir شناسه مطلب: 167

به "ژوائو ماریو رسماً به لوکوموتیو مسکو پیوست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ژوائو ماریو رسماً به لوکوموتیو مسکو پیوست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید