کاهش بستری های روزانه سمنان به 2 بیمار

به گزارش افق بسطام، خبرنگاران/سمنان دبیر ستاد استانی مقابله با کرونا و سرپرست دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان از بستری شدن دو بیمار تازه مثبت با تشخیص قطعی ابتلا به کووید19 در منطقه ها تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان سمنان اطلاع داد.

کاهش بستری های روزانه سمنان به 2 بیمار

دکتر کامران قدس در گفت وگو با خبرنگاران با اشاره به آخرین شرایط بستری ها در این استان اظهار کرد: از ابتدای بروز و شیوع بیماری کرونا تا به امروز 50 هزار و 249 مورد مثبت بیماری کرونا بر اساس معیارهای تشخیصی آزمایشگاهی PCR در مجموعه تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان شناسایی شده اند.

وی توضیح داد: در شبانه روز گذشته و از 10لغایت امروز 11 دی ماه، بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، چهار بیمار مثبت تازه مبتلا به کووید-19 در شهرستان تابعه دانشگاه و در مراکز درمانی بستری شدند و به این ترتیب مجموع بیماران بستری شده در بیمارستان های تحت پوشش دانشگاه از ابتدای بروز و شیوع بیماری کرونا ویروس تا به امروز به 10 هزار و 832 نفر رسیده است .

دبیر ستاد استانی مقابله با کرونا استان سمنان افزود: علاوه بر این در این مدت 39هزار و 417 بیمار نیز در منطقه ها تحت پوشش این دانشگاه به صورت سرپایی شناسایی شدند.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان ادامه داد: خوشبختانه کل موارد بهبودی و ترخیص بیماران مبتلا به کووید19 از ابتدای بروز و شیوع بیماری در بیمارستان های تحت پوشش دانشگاه به 9 هزار و 719نفر رسید.

وی یادآوری کرد: در حال حاضر حدود 50 بیمار کرونایی در بیمارستان های تحت پوشش این دانشگاه بستری هستند.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 27 بهمن 1400 بروزرسانی: 27 بهمن 1400 گردآورنده: ofoghebastam.ir شناسه مطلب: 1781

به "کاهش بستری های روزانه سمنان به 2 بیمار" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کاهش بستری های روزانه سمنان به 2 بیمار"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید