شروع واکسیناسیون تیم ملی فوتبال با حضور بازیکنان استقلال و پرسپولیس

به گزارش افق بسطام، از ظهر امروز و با حضور بازیکنان داخلی از جمله بازیکنان شاغل در استقلال و پرسپولیس، تزریق واکسن ویروس کرونا در تیم ملی، شروع شد.

شروع واکسیناسیون تیم ملی فوتبال با حضور بازیکنان استقلال و پرسپولیس

به گزارش ایسنا، واکسیانسیون تیم ملی فوتبال ایران از حدود ساعت 15 امروز در کمپ تیم های ملی شروع شده و بازیکنان یک به یک با حضور در این مرکز، در حال تزریق واکسن ویروس کرونا هستند.

بازیکنانی مانند رشید مظاهری، وحید امیری، مهدی ترابی، سیامک نعمتی، احمد نوراللهی، مهدی قایدی، میلاد سرلک و ... با حضور در این مرکز، واکسن را تزریق نموده اند. طبق گفته مسئولان، 48 دوز واکسن کرونا در این مرحله به بازیکنان، مربیان و عوامل تیم ملی تزریق خواهد شد.

قرار است فرایند واکسیناسیون ظرف روزهای آینده و با حضور بعضی بازیکنان ملی پوش شاغل در تیم های شهرستانی ادامه داشته باشد.

البته در این فهرست بیشتر از 24 بازیکن حضور دارند چرا که هنوز فهرست تیم ملی برای حضور در کیش و سپس بحرین نهایی نشده است و امکان دارد ظرف هفته های آینده جابه جایی هایی در فهرست ایجاد گردد. به همین دلیل وزارت بهداشت با درخواست فدراسیون برای واکسینه شدن تعداد بیشتری از بازیکنان داخلی موافقت نموده است.

مرحله دوم واکسیناسیون اوایل خرداد انجام می گردد. در این مرحله بازیکنان ایرانی شاغل در خارج از کشور دوز نخست واکسن را دریافت خواهند کرد.

منبع: عصر ایران
انتشار: 25 خرداد 1400 بروزرسانی: 25 خرداد 1400 گردآورنده: ofoghebastam.ir شناسه مطلب: 1474

به "شروع واکسیناسیون تیم ملی فوتبال با حضور بازیکنان استقلال و پرسپولیس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شروع واکسیناسیون تیم ملی فوتبال با حضور بازیکنان استقلال و پرسپولیس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید