اصلا مهم نیست که ساپینتو نتوانسته از پرسپولیس و سپاهان امتیاز بگیرد! ، قهرمانی هیچ ربطی به این اتفاق ندارد

به گزارش افق بسطام، پیشکسوت فوتبال ایران می گوید: در دربی صدم پرسپولیس برترین برداشت را از موقیعت هایش داشت و 3 امتیاز مهم و حیاتی را از آن خودش کرد.

اصلا مهم نیست که ساپینتو نتوانسته از پرسپولیس و سپاهان امتیاز بگیرد! ، قهرمانی هیچ ربطی به این اتفاق ندارد

به گزارش خبرنگاران محسن بیاتی نیا درباره کیفیت صدمین ملاقات دربی مرکز گفت: از نظر تاکتیکی و فنی ملاقات استقلال و پرسپولیس بازی قابل قبولی بود، اما از لحاظ ایجاد فرصت گلزنی و خلق موقعیت روی دروازه ها عملکرد هر دو تیم زیاد خوب نبود. چون که بازی بزرگ دربی مرکز حساسیت های خاص خودش را دارد و در بیشتر بازی های این دو تیم مسابقات کم گل و کم موقعیتی زیاد دیده ایم. چون در بازی بزرگ همواره این گونه است که نمی توانید بگویید که 50 موقعیت گلزنی در بازی به وجود خواهد آمد.

وی اضافه نمود: اصلاً اینطور نیست و امکان دارد که یک یا 2 فرصت گلزنی در بازی های بزرگ ایجاد گردد، نهایتاً هر تیمی از فرصتش بهتر استفاده کند در انتها بازی پیروز زمین را ترک خواهد نمود. در دربی صدم پرسپولیس فزونین برداشت را داشت و 3 امتیاز مهم و حیاتی را از آن خودش کرد. پرسپولیس به موقع توانست گل بزند و در ادامه نیز پیروز شد تا از تک گل زده اش حفاظت کند. امیدوارم پرسپولیس همین روند را در 3 بازی آخر فصل لیگ برتر داشته باشد.

*بازیکنان استقلال باید روحیه و امیدشان را حفظ نمایند

کارشناس فوتبال در مورد عملکرد بازیکنان تیم فوتبال استقلال در دربی مطرح نمود: استقلال شرایط آرمانی بازی های قبلی را نداشت و این ناکامی در رقابت های بزرگ برای هر تیمی اتفاق می افتد. فقط یک یا 2 بازیکن عملکرد خوبی داشتند، اما بقیه نفرات از نظر بدنی و روانی در شرایط و آمادگی حضور در یک مسابقه به این بزرگی را نداشتند. بعضی اوقات در فوتبال رخ می دهد که بازیکن در روز خوبش نباشد، ناکامی برای من و حتی برای همه بزرگان فوتبال وجود داشته است.

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال با اشاره به اینکه برای قهرمانی هنوز هیچ چیز تمام نشده است، توضیح داد: در فوتبال هیچ چیز قابل پیش بینی نیست و در هر لحظه اش یک اتفاق می افتد. فوتبال یک معجزه از خودش نشان می دهد که ممکن است اتفاقات خوبش برای استقلال رخ دهد. بازیکنان استقلال اگر بتوانند در سه بازی آخر فصل مسابقات لیگ برتر از نظر روحی خودشان را حفظ نمایند، امکان رخ دادن هر اتفاقی در فوتبال وجود دارد. استقلال باید برای قهرمانی در لیگ برتر و جام حذفی امید داشته باشد، چون هنوز مسابقات تمام نشده است.

*با پیشرفت مربیان، فوتبال ایران هر روز قشنگ تر و زیبا می گردد

بیاتی نیا در مورد بالاتر رفتن کیفیت فوتبال لیگ برتر نسبت به سال های قبل، تاکید نمود: جذابیت و کیفیت لیگ برتر فوتبال ایران در نیم فصل دوم نسبت به سال های گذشته خیلی بالاتر رفته است که شاهد فوتبال باکیفیت تری از تیم های لیگ فزونی بودیم. افزایش و رشد کیفیت لیگ برتر فوتبال ایران هم به خاطر حضور مربیان خارجی در تیم ها بوده است. مربیان ایرانی هم خیلی خوب کار نموده اند و با مربیان خارجی رقابت دارند، چون به روز هستند. بالطبع با پیشرفت مربیان، فوتبال ایران هر روز قشنگ تر و زیبا می گردد و تماشاگران از تماشا بازی های لیگ برتر لذت می برند.

وی درباره اینکه ساپینتو از تیم های صدر جدولی امتیازی نگرفته است، گفت: اصلاً مهم نیست که استقلال نتوانسته از تیم های بالای جدول امتیاز بگیرد، مگر برای قهرمان شدن باید از تیم های صدر جدول حتماً امتیاز گرفت؟ هم اکنون استقلال با تیم های اول و دوم جدول لیگ برتر یک امتیاز فاصله دارد و نمی گردد گفت که خیلی بد نتیجه گرفته است.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 8 اردیبهشت 1402 بروزرسانی: 8 اردیبهشت 1402 گردآورنده: ofoghebastam.ir شناسه مطلب: 2057

به "اصلا مهم نیست که ساپینتو نتوانسته از پرسپولیس و سپاهان امتیاز بگیرد! ، قهرمانی هیچ ربطی به این اتفاق ندارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اصلا مهم نیست که ساپینتو نتوانسته از پرسپولیس و سپاهان امتیاز بگیرد! ، قهرمانی هیچ ربطی به این اتفاق ندارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید