روز و ساعت بازی فوتبال پرسپولیس - تراکتور

به گزارش افق بسطام، خبرنگاران: با سرانجام یافتن رقابت های تیم ملی و صعود ملی پوشان ایران به مرحله نهایی رقابت های انتخابی جام جهانی، حالا رفته رفته نگاه ها متوجه فوتبال باشگاهی در ایران می گردد جایی که قرار است در یکی از مهمترین بازی ها پرسپولیس به مصاف تراکتور برود و ملاقات سوپرجام را برگزار کند.

روز و ساعت بازی فوتبال پرسپولیس - تراکتور

جهت دریافت مشاوره خدمات هزینه چاپ تراکت از بهترین و باتجربه ترین طراحان کشور همراه ما باشید. از طراحی تا چاپ تراکت های تبلیغاتی حرفه ای را با بهترین قیمت از نماشو بخواهید.

به گزارش خبرنگاران، این بازی قرار است روز یکشنبه 30 خرداد و از ساعت 19.50 دقیقه برگزار گردد. پرسپولیس به عنوان قهرمان فصل گذشته لیگ برتر به مصاف تراکتور می رود که پیروز شد در فینال جام حذفی استقلال را شکست دهد و جام قهرمانی را به دست بیاورد. محل این بازی استادیوم آزادی است که طبق قرعه انتخاب شده و به این ترتیب، سوپرجام در استادیوم خانگی سرخ های تهرانی برگزار می گردد.

معین شدن داور ملاقات پرسپولیس - تراکتور

به گزارش خبرنگاران و با اعلام کمیته داوران فدراسیون فوتبال، علی صفایی به عنوان داور و حسن ظهیری به همراه محمدعلی پورمتقی به عنوان یاری های او این ملاقات را قضاوت می نمایند. سعاد وفا پیشه به عنوان داور چهارم و مسعود مرادی به عنوان ناظر داوری برای این مسابقه انتخاب شده اند.

منبع: فرارو
انتشار: 29 خرداد 1400 بروزرسانی: 29 خرداد 1400 گردآورنده: ofoghebastam.ir شناسه مطلب: 1481

به "روز و ساعت بازی فوتبال پرسپولیس - تراکتور" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "روز و ساعت بازی فوتبال پرسپولیس - تراکتور"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید