برانکو و وکیلش منتظر پیشنهاد جدید پرسپولیس برای توافق

به گزارش افق بسطام، پرسپولیس چندین بار پیش از این هم برای توافق اقدام نموده بود، اما اینبار منتظر پیشنهاد جدیدشان برای توافق هستیم.

برانکو و وکیلش منتظر پیشنهاد جدید پرسپولیس برای توافق

وکیل برانکو ایوانکوویچ با بیان اینکه مسوولان باشگاه پرسپولیس برای توافق با آنان تماس گرفته اند، گفت: منتظر پیشنهاد جدید مسئولان این باشگاه هستیم.

به گزارش ایرنا، دارو بوشیچ وکیل برانکو ایوانکوویچ گفت: مسوولان پرسپولیس اعلام کردند که می خواهند برای حل مشکل طلب برانکو ایوانکوویچ و دستیاران وی، به توافق برسند. به همین دلیل از آنها خواستم پیشنهاد و راه چاره جدید خود را ارائه نمایند.

وی اضافه نمود: پرسپولیس چندین بار پیش از این هم برای توافق اقدام نموده بود، اما اینبار منتظر پیشنهاد جدیدشان برای توافق هستیم.

وکیل سرمربی اسبق پرسپولیس اعلام نمود: این پفراینده فرایند عادی خود را طی می نماید و منتظر هستیم تا پیشنهاد جدیدی را برای توافق از پرسپولیس دریافت کنیم. مسئله ای در این بابت وجود ندارد و صبر خواهیم کرد تا ببینیم چه اتفاقی رخ خواهد داد.

باشگاه پرسپولیس درحالی برای توافق با سرمربی پیشین خود اقدامات لازم را انجام داده که چندی پیش، فیفا باشگاه پرسپولیس را به پرداخت مطالبات برانکو و دستیاران محکوم کرد و در پی آن این باشگاه به رای فوق در دادگاه عالی ورزش شکایت کرد.

طبق رای فدراسیون بین المللی فوتبال، باشگاه پرسپولیس باید بیش از یک میلیون یورو به برانکو پرداخت کند.

منبع: عصر ایران
انتشار: 20 مرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: ofoghebastam.ir شناسه مطلب: 881

به "برانکو و وکیلش منتظر پیشنهاد جدید پرسپولیس برای توافق" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برانکو و وکیلش منتظر پیشنهاد جدید پرسپولیس برای توافق"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید