خلعتبری جوکر طلایی ذوب آهن است، 3 بازی بعدی بهترین فرصت است

به گزارش افق بسطام، به گزارش خبرنگاران، علیرضا منصوریان، پس از پیروزی تیمش در برابر نساجی مازندران در نشست خبری درباره فرایند بازی گفت: این پیروزی را به همه مجموعه ذوب آهن تبریک می گویم. تیم ما زحمت زیادی کشید و می توانست در 12 دقیقه نخست 3 گل بزند اما بازی هم به بی دقتی هایمان نزدیک بود.

خلعتبری جوکر طلایی ذوب آهن است، 3 بازی بعدی بهترین فرصت است

از سفر با تور سریلانکا به یکی از زیباترین کشورهای آسیایی سفر کنید و از شهرهای زیبای کلمبو و بنتوتا دیدن کنید.

وی از معراج اسماعیلی که در بازی پیروز شد پنالتی نساج را مهار کند خسته نباشید گفت و ادامه داد: به معراج اسماعیلی بازیکن عزیزم تبریک و خسته نباشید می گویم. این دومین پنالتی است که در لیگ برای ما مهار نموده و چهارمین کلین شیت او است. جهت دشواری را پیش رو دارد و امیدوارم با لطف و عنایت پروردگار و یاری هم تیمی های خود این جهت برایش هموار گردد.

سرمربی ذوب آهن از عملکرد تیم خود ابراز رضایت کرد و اضافه نمود: در مجموع بازی خوبی کردیم و به خوبی توانستیم شکست مقابل پرسپولیس را فراموش کنیم و به خودمان برگردیم.

وی درباره ترکیب جدید خود توضیح داد: ما مجبور بودیم به چند بازیکن خود استراحت بدهیم زیرا چند بازی پی در پی از آن ها استفاده کردیم باید به آن ها استراحت می دادیم تا از سلامت فیزیکی آن ها مراقبت کنیم. خلعتبری را می توانیم از شروع در ترکیب داشته بازی همراه تیم داشته باشیم و هم می توانیم به عنوان جوکر طلای به میدان بیاوریم. امروز 70 دقیقه برای ما بازی کرد و کاملا مفید بود و جریان بازی را برای ما بالانس می کرد. او وقتی با حدادی فر تشکیل زوج می دهند فوق العاده هستند.

منصوریان ادامه داد: ما عباسی و خلعتبری را برای اینکه فرم مالکیت بهتری در خط حمله داشته باشیم، از ابتدا به میدان فرستادیم. تعویض های خوبی هم داشتیم و در مجموع از عملکرد تیمم راضی هستم.

وی با اشاره به فشردگی بازی ها اعلام کرد: ما در 10 روز باید 3 بازی برگزار کنیم و وقتی تقسیم می کنیم هر 3 روز و 20 ساعت یک بازی داریم. این فشردگی بازی ها و همدلی و کار خوبی که در تمرین انجام می دهیم نشان می دهد در مسابقه بعدی نیز باید دو سه بازیکن را استراحت بدهیم.

سرمربی سبزپوشان با اشاره به حمایت های باشگاه از تیم اعلام کرد: اگرچه باشگاه بریز و بپاش اقتصادی ندارد و من هم با این مورد موافق هستم، اما از نظر سخت افزاری یاری ها و حمایت های بسیار خوبی از ما دارد. حضور آقای محمدی و کربکندی در اردوی ما بسیار از نظر روانی به تیم ما یاری کرد. باشگاه نشان داده است که در پرداخت ها، شاید دیر و زود داشته باشد اما سوخت و سوز ندارد.

وی 3 بازی آینده ذوب آهن را بهترین فرصت این تیم توصیف کرد و ادامه داد: ما از 3 هفته پیش و در بهترین زمان سیستم بازی خود را تغییر دادیم و تا رسیدن به شرایط ایده آل خود زمان لازم داریم. 3 بازی آینده ما بهترین فرصت ما برای تغییر شرایط و صندلی مان در جدول است و امیدواریم تا خاتمه فصل به جایی برسیم که در کنار بازی خوب، بازی حرفه ای هم ارائه کنیم. هنوز در بعضی موارد مشکل داریم و باید این مسائل را رفع کنیم.

منصوریان درباره حمایت خود از معراج اسماعیلی و عملکرد او اضافه نمود: برای معراج 18 ساله سنگین است که در برابر پرسپولیس قرار بگیرد و بعد از بازی با پرسپولیس باید با او از لحاظ روانی کار می کردیم. به او گفتم در بازی با نساجی دروازه بان خواهد بود و می تواند به همه ثابت کند که دروازه بان خوبی است. همچنین علیرضا منظمی که بازیکن خوبی است و هربار به تیم می آید به ما شانس گلزنی می دهد و ما در 3 بازی بعد باید بالانس تیم را حفظ کنیم.

وی درباره حضور استکی در کادر فنی ذوب آهن اضافه نمود: استکی دلش برای ذوب آهن می سوزد خیلی به ما یاری می نماید خیلی زود با تیم هماهنگ شد. ما امانت دار لباس ذوب آهن هستیم و خوشحالم که باشگاه او را معرفی کرد. من هم محمد صلصالی را معرفی کردم تا با یکدیگر هماهنگ شوند.

سرمربی ذوب آهن پاسخ به پرسشی پیرامون داوری اضافه نمود: اعتراض ما در جریان بازی سر جای خود اما اعتقاد ما این است که باید به داوران احترام گذاشت. پنالتی نساجی کاملا درست بود اما یک پنالتی هم برای ما اعلام نشد ولی در کل اکرمی قضاوت خوبی ارائه کرد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 5 بهمن 1398 بروزرسانی: 18 مهر 1399 گردآورنده: ofoghebastam.ir شناسه مطلب: 486

به "خلعتبری جوکر طلایی ذوب آهن است، 3 بازی بعدی بهترین فرصت است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خلعتبری جوکر طلایی ذوب آهن است، 3 بازی بعدی بهترین فرصت است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید