بورس در انتظار خبر خوش خاندوزی ، آخرین فرصت مسئولان برای جلب اعتماد سهامداران

به گزارش افق بسطام، به گزارش خبرنگاران، شاخص کل بورس در میانه بازار امروز با بیش از 1.5 درصد رشد در کانال یک میلیون و 226 هزار واحد قرار گرفته است. ارزش معاملات هم اکنون حدود 1500 میلیارد تومان است. فولاد، فملی، فارس و نوری تا به این لحظه بیشترین تاثیر مثبت در شاخص کل را ثبت کردند.

بورس در انتظار خبر خوش خاندوزی ، آخرین فرصت مسئولان برای جلب اعتماد سهامداران

شاخص کل فرابورس نیز با 45 واحد رشد در کانال 17 هزار واحد واقع شده است. زاگرس، شاوان و هرمز بیشترین تاثیر مثبت و آریا، غصینو و فرابورس بیشترین تاثیر منفی را در شاخص کل ثبت کردند.

پیمان حدادی، کارشناس بازار سهام در مورد شرایط بازار گفت: در حالی که 90 دقیقه از معاملات امروز بازار سهام گذشته حدود 1500میلیارد تومان ارزش معاملات داریم. در جریان صحبت های شب گذشته رئیسی و جلسه معاون اول رئیس جمهور با وزرا و رئیس سازمان بورس، بازار منتظر خبرهای مثبت بود. اما هنوز خبری به بورس مخابره نشده است.

وی ادامه داد: بازار امروز در بعضی از نمادهای بزرگ بازار با صف خرید آغاز به کار نموده بود اما با توجه به اینکه فعلا خبر موثقی از وزیر اقتصاد به بازار مخابره نشده بعضی از صف های خرید عرضه شدند. این آخرین فرصت مسئولان برای جذب اعتماد اهالی بازار سهام است. اگر امروز اتفاقی نیفتد بازار تا مدت های طولانی به حرف هیچ مسئولی اعتماد نخواهد کرد.

آخرین اخبار بازار سهام را در صفحه بورس خبرنگاران بخوانید.

منبع: تجارت نیوز
انتشار: 13 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 13 اردیبهشت 1401 گردآورنده: ofoghebastam.ir شناسه مطلب: 1851

به "بورس در انتظار خبر خوش خاندوزی ، آخرین فرصت مسئولان برای جلب اعتماد سهامداران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بورس در انتظار خبر خوش خاندوزی ، آخرین فرصت مسئولان برای جلب اعتماد سهامداران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید