تعداد شهرهای قرمز کاهش و تعداد شهرهای زرد افزایش یافت

به گزارش افق بسطام، به گزارش خبرنگاران به نقل از برنا، مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت بیان کرد: با فروکش کردن نسبی موج ششم کرونا با اُمیکرون، تعداد شهرهای با شرایط قرمز از 184 شهر در هفته گذشته به 148 شهر کاهش یافت.

تعداد شهرهای قرمز کاهش و تعداد شهرهای زرد افزایش یافت

کماکان تاکید اصلی بر تکمیل واکسیناسیون(سه نوبت در افراد بالای 18 سال)، واکسیناسیون در بچه ها و مادران باردار و نیز رعایت شیوه نامه های بهداشتی است.

آخرین شرایط رنگبندی شهرستان ها:

قرمز: 148 شهر

نارنجی: 196 شهر

زرد: 101 شهر

آبی: 3 شهر

به گزارش تجارت نیوز به نقل از ایمنا، وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی درخصوص آمار نو ابتلاء به ویروس کرونا در 24 ساعت منتهی به ظهر امروز - آدینه سیزدهم اسفندماه - خاطرنشان کرد: در این بازه زمانی بر پایه نوترین نتایج آزمایش های کرونا در کشور شش هزار و 470 نفر مبتلای نو شناسایی شد که با احتساب این تعداد، مجموع مبتلایان به کرونا در کشور تا امروز به هفت میلیون و 80 هزار و 217 نفر رسیده است.

از تعداد بیماران بستری در کشور تا به امروز شش میلیون و 709 هزار و 131 نفر بهبودیافته و از بیمارستان ترخیص شده اند.

در 24 ساعت گذشته 154 بیمار مبتلا به کرونا جان خود را از دست دادند که با احتساب این آمار از ابتدا تا به امروز 137 هزار و 593 نفر در کشور بر اثر بیماری کرونا جان باخته اند.

از شمار مبتلایان شناسایی شده، هزار و 275 نفر بستری های بیمارستان به شمار می فرایند و چهار هزار و 56 نفر از مبتلایان کرونا در بخش مراقبت های ویژه بستری هستند.

منبع: تجارت نیوز
انتشار: 14 خرداد 1401 بروزرسانی: 14 خرداد 1401 گردآورنده: ofoghebastam.ir شناسه مطلب: 1876

به "تعداد شهرهای قرمز کاهش و تعداد شهرهای زرد افزایش یافت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تعداد شهرهای قرمز کاهش و تعداد شهرهای زرد افزایش یافت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید