ثبت نام الکترونیکی جشنواره جوان خوارزمی دلیل کاهش تعداد طرح های ارسالی است

به گزارش افق بسطام، دبیر بخش دانش آموزی بیست و یکمین جشنواره جوان خوارزمی گفت: یکی از دلایل کاهش تعداد طرح های ارسالی برای این بخش از جنشواره، ثبت نام به شیوه الکترونیکی بود که برای اولین بار صورت گرفت.

ثبت نام الکترونیکی جشنواره جوان خوارزمی دلیل کاهش تعداد طرح های ارسالی است

از وبلاگ اپراتور گفتگو دیدن فرمایید و کلی مقاله و خبر جالب مطالعه نمایید.

صارمی، دبیر بخش دانش آموزی بیست و یکمین جشنواره جوان خوارزمی در تبادل نظر با خبرنگار دانشگاه خبرنگاران درباره کاهش تعداد طرح های ارسالی برای این بخش جشنواره نسبت به دوره های گذشته، اعلام کرد: دوره فعلی اولین دوره ای است که دریافت طرح ها به صورت الکترونیکی انجام گرفت درواقع ثبت نام و پذیرش طرح ها در این دوره از جشنواره پس از اعلام فراخوان در گروه های تخصصی برای نخستین بار به صورت الکترونیکی انجام شد و پس از برطرف نواقص پفراینده ها از سوی پژوهش سراها، تعداد 3031 طرح به گروه های تخصصی ارسال شد.

وی اضافه کرد: این موضوع دلیل آن است که برای بیست و یکمین جشنواره جوان خوارزمی 3031 طرح ارسال شد درحالیکه دبیرخانه دوره بیستم جشنواره بیش از 8 هزار طرح برای بخش دانش آموزی دریافت نموده بود.

صارمی با بیان اینکه آمار بالای ارسال طرح ها در دوره های گذشته بیشتر جنبه کمی را نشان می داد تا کیفی ادامه داد: احتمالا دانش آموزان برای شرکت در این دوره با فرایند الکترونیکی جشنواره آشنایی نداشتند یا شرایط ارسال طرح با این روش برای آنان فراهم نبود لذا آمار سال جاری افت داشت.

به گفته وی، تعداد کمی طرح های ارسالی برای جشنواره جوان خوارزمی اهمیت ندارد و کیفیت طرح های ارسال شده به دبیرخانه ارزشمند است.

دبیر بخش دانش آموزی بیست و یکمین جشنواره جوان خوارزمی با اشاره به اطلاع رسانی های ضعیف دریافت طرح برای دوره فعلی جشنواره، گفت: در جشنواره جوان خوارزمی که صبح روز یکشنبه 24 آذرماه 98 در سازمان پژوهش های علمی و صنعتی ایران برگزار خواهد شد از 25 طرح برگزیده دانش آموزی تقدیر و تجلیل می گردد.

صارمی گفت: اعطای سهمیه ورود به دانشگاه، عضویت بنیاد ملی نخبگان و پاداش نقدی آموزش و پرورش به دانش آموزان از جمله جوایز این دوره از جشنواره است.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 7 بهمن 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: ofoghebastam.ir شناسه مطلب: 496

به "ثبت نام الکترونیکی جشنواره جوان خوارزمی دلیل کاهش تعداد طرح های ارسالی است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ثبت نام الکترونیکی جشنواره جوان خوارزمی دلیل کاهش تعداد طرح های ارسالی است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید