حمایت مجلس از پژوهشگران حوزه زیست سوختی

به گزارش افق بسطام، نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: به عنوان نماینده مجلس از طرح های کارشناسی حوزه زیست سوختی حمایت می کنیم.

حمایت مجلس از پژوهشگران حوزه زیست سوختی

محسن علیجانی زمانی نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در گفت وگو با خبرنگار گروه علمی و دانشگاهی خبرنگاران درباره اینکه در حال حاضر در شرایط آلودگی هوا قرار داریم و پژوهشگران ایرانی شرایط لازم را دارند که بتوانند اتانول را جایگزین بنزین نمایند گفت: این بحث پژوهشی است؛ افرادی که کار پژوهشی و مستندات علمی دارند می توانند با وزرات نفت صحبت نمایند و طرح را ارائه دهند؛ من فقط می توانم بگویم به عنوان نماینده مجلس از طرح های کارشناسی حمایت می کنم.

وی اضافه نمود: محققان می توانند طرح را به مجلس ارائه دهند تا این مسأله در کمیسیون ها و فراکسیون ها دنبال شده و حمایت های لازم صورت گیرد.

علیجانی گفت: محور بحث های آلودگی هوا از دید مجلس اجرای قانون هوای پاک است، من به عنوان نماینده نمی توانم بگویم که چنین طرحی خوب یا بد است؛ هر نوع کار پژوهشی که بتواند بحث جایگزینی و بحث سوخت های مختلف را در بر بگیرد قطعا وزارت نفت و مراکز پژوهشی و حتی مجلس به عنوان یک ایده نو نگاه و پیگیری می نمایند.

پژوهشگران باید طرح را اثبات نمایند

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: پژوهشگران باید طرح را اثبات نمایند و با مجلس، مرکز پژوهش ها، نمایندگان، کمیسیون عمران یا کمیسیون های دیگر جلسه بگذارند چون این بحث را از هر منظری می توان پیگیری کرد، حتی از منظر کمیسیون انرژی می توان ورود کرد باید صحبت نمایند و از این منظر اگر به صلاح و صرفه باشد به وسیله دولت و مجلس، معاونت رئیس جمهوری و معاون اول پیگیری گردد.

انتهای پیغام/

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 22 بهمن 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: ofoghebastam.ir شناسه مطلب: 531

به "حمایت مجلس از پژوهشگران حوزه زیست سوختی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حمایت مجلس از پژوهشگران حوزه زیست سوختی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید