خبرنگاران برترین های مسابقه عکس کرونا در کهگیلویه و بویراحمد مشخص شدند

به گزارش افق بسطام، یاسوج- خبرنگاران- رییس حوزه هنری کهگیلویه و بویراحمد گفت: افراد برتر مسابقه عکس کرونا با عنوان در خانه می مانیم امروز یکشنبه معین و تجلیل شدند.

خبرنگاران برترین های مسابقه عکس کرونا در کهگیلویه و بویراحمد مشخص شدند

محمدشریف اسلامی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار خبرنگاران گفت: این مسابقه به صورت مجازی و در قالب استانی با مشارکت دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی، درمانی کهگیلویه و بویراحمد برگزار گشت.

وی اضافه کرد: هدف از برگزاری این مسابقه جلب مشارکت هنرمندان کهگیلویه و بویراحمد و استفاده از ظرفیت هنر در ترویج فرهنگ مقابله با بیماری کرونا همراه با افزایش تاب آوری اجتماعی با تأکید بر ماندن مردم استان در خانه بوده است.

رییس حوزه هنری کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: فراخوان عمومی این مسابقه هفتم فروردین ماه 1399 منتشر و مهلت ارسال آثار به دبیرخانه آن نیز تا 25 همین ماه بود.

اسلامی مطرح نمود: 2 بخش اصلی این مسابقه شامل عکاسی با دوربین حرفه ای و عکاسی با گوشی تلفن همراه بوده است.

وی ابراز داشت: 400 اثر از سراسر کهگیلویه و بویراحمد در هر 2 بخش به دبیرخانه این مسابقه واقع در حوزه هنری استان ارسال شد.

رییس حوزه هنری کهگیلویه و بویراحمد گفت: پس از بررسی این آثار از سوی سه عضو هیأت داوران سه اثر در بخش عکاسی با گوشی تلفن همراه و سه اثر نیز در بخش عکاسی با دوربین حرفه ای برگزیده و معرفی شدند.

اسلامی گفت: در بخش عکاسی با دوربین حرفه ای علی خسروانی از یاسوج، وحید میرزایی از گچساران و علی شفیعیان از یاسوج به ترتیب به مقام های اول تا سوم دست یافتند.

وی اضافه کرد: نفر اول لوح افتخار و 10 میلیون ریال جایزه نقدی، نفر دوم لوح افتخار و هفت میلیون ریال جایزه نقدی و نفر سوم لوح افتخار و پنج میلیون ریال جایزه نقدی دریافت کردند.

رییس حوزه هنری کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: در بخش عکاسی با گوشی تلفن همراه نیز سحر گرجی پور از یاسوج، عباس گودرزی از سی سخت و امیرحسین مهدویان از یاسوج به ترتیب عناوین اول تا سوم را به دست آوردند.

اسلامی مطرح نمود: به هر کدام از این سه برگزیده لوح افتخار و 2 میلیون ریال جایزه نقدی اهدا شد.

وی ابراز داشت: آثار برگزیده این مسابقه در صفحه اینستاگرام حوزه هنری کهگیلویه و بویراحمد قابل مشاهده بوده و پس از ریشه کنی بیماری کرونا نیز نمایشگاهی از آنها در شهر یاسوج مرکز استان برپا خواهد شد.

منبع: ایرنا
انتشار: 1 تیر 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: ofoghebastam.ir شناسه مطلب: 812

به "خبرنگاران برترین های مسابقه عکس کرونا در کهگیلویه و بویراحمد مشخص شدند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران برترین های مسابقه عکس کرونا در کهگیلویه و بویراحمد مشخص شدند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید