درخواست انجمن اسلامی دانشجویان لیورپول از وزارت امور خارجه برای برخورد با سرکنسولگری ایران در لندن

به گزارش افق بسطام، انجمن اسلامی دانشجویان لیورپول طی نامه ای از مجمع انجمن های اسلامی دانشجویان منطقه بریتانیا درخواست کرد تا از طریق مجاری قانونی برخورد با سرکنسولگری کشورمان در لندن را پیگیری کند.

درخواست انجمن اسلامی دانشجویان لیورپول از وزارت امور خارجه برای برخورد با سرکنسولگری ایران در لندن

به گزارش گروه دانشگاه خبرنگاران، انجمن اسلامی دانشجویان لیورپول طی نامه ای از مجمع انجمن های اسلامی دانشجویان منطقه بریتانیا درخواست کرد تا از طریق مجاری قانونی برخورد با سرکنسولگری کشورمان در لندن را پیگیری کند.

متن این نامه به شرح زیر است:

بسمه تعالی

آقای محمد حسین عطایی دولت آبادی، دبیر محترم مجمع انجمن های اسلامی دانشجویان منطقه بریتانیا

سلام علیکم؛

پیرو شکایت و گلایه مندی جمع زیادی از دانشجویان و ایرانیان ساکن شهر لیورپول از کنسولگری جمهوری اسلامی ایران در لندن در خصوص عدم ارائه خدمات مناسب به ایرانیان و همچنین رفتار بسیار نامناسب با ارباب رجوع، نهایت اعتراض خود را نسبت به این موضوع اعلام میدارم و از شما درخواست پیگیری این موضوع از مجاری قانونی را دارم.

حداقل خواسته ما از مسئولین محترم وزارت خارجه، برخورد با مسببین این نابسامانی و استعفای آقای شنوایی از مسئولیت خود در کنسولگری ایران در لندن میباشد.

توجه داشته باشید که این موضوع تبدیل به یک موضوع امنیتی و سیاسی در کشور انگلستان شده است و باعث بروز نارضایتی بسیاری در بین دانشجویان و ایرانیان ساکن شهر لیورپول شده است؛

و من ا... توفیق

مصطفی تاجدینی

دبیر انجمن اسلامی شهر لیورپول

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 20 تیر 1400 بروزرسانی: 20 تیر 1400 گردآورنده: ofoghebastam.ir شناسه مطلب: 1520

به "درخواست انجمن اسلامی دانشجویان لیورپول از وزارت امور خارجه برای برخورد با سرکنسولگری ایران در لندن" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "درخواست انجمن اسلامی دانشجویان لیورپول از وزارت امور خارجه برای برخورد با سرکنسولگری ایران در لندن"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید