دستور مهم رئیسی در جلسه فوق العاده دولت ، تغییر نحوه پرداخت حقوق کارمندان در سال آینده ؛ بهره وری شرط شد

به گزارش افق بسطام، رئیس جمهور تعدادی از اعضای دولت را مامور کرد راهکارهای پرداخت حقوق بر اساس اندازه بهره وری و کیفیت کار و ارائه خدمت را تهیه نمایند تا در بودجه سال آینده لحاظ گردد.

دستور مهم رئیسی در جلسه فوق العاده دولت ، تغییر نحوه پرداخت حقوق کارمندان در سال آینده ؛ بهره وری شرط شد

به گزارش خبرنگاران، هیئت دولت در جلسه فوق العاده صبح امروز سه شنبه که به ریاست رئیس جمهور برگزار گردید، ادامه رسیدگی به لایحه بودجه سال آینده کل کشور را در دستور کار قرار داد و تبصره های دیگری از این لایحه را آنالیز کرد.

سید ابراهیم رئیسی در این جلسه با تاکید بر لزوم توجه به عدالت در پرداخت ها به کارکنان دولت در لایحه بودجه سال 1402 کل کشور گفت: تامین معیشت و رفاه کارکنان دولت در بودجه سال آینده باید بر مبنای ایجاد توازن و اصل بهره وری صورت گیرد.

رئیسی تعدادی از اعضای دولت را مامور کرد به سرعت راه حل پرداخت حقوق بر اساس مقدار بهره وری و کیفیت کار و ارائه خدمت را تهیه نمایند تا در بودجه سال آینده لحاظ گردد.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 15 آذر 1401 بروزرسانی: 15 آذر 1401 گردآورنده: ofoghebastam.ir شناسه مطلب: 1993

به "دستور مهم رئیسی در جلسه فوق العاده دولت ، تغییر نحوه پرداخت حقوق کارمندان در سال آینده ؛ بهره وری شرط شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دستور مهم رئیسی در جلسه فوق العاده دولت ، تغییر نحوه پرداخت حقوق کارمندان در سال آینده ؛ بهره وری شرط شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید