سالاری: بودجه سازمان تامین اجتماعی معادل یک سوم بودجه کل کشور است

به گزارش افق بسطام، مدیرعامل سابق تامین اجتماعی گفت: سازمان تامین اجتماعی یک سازمان خاص و متفاوت با سایر بخش ها محسوب می گردد و بودجه آن معادل یک سوم بودجه کل کشور است.

سالاری: بودجه سازمان تامین اجتماعی معادل یک سوم بودجه کل کشور است

به گزارش گروه اجتماعی خبرنگاران، عصر امروز مراسم تودیع و معارفه سازمان تامین اجتماعی با حضور عبدالملکی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، مصطفی سالاری مدیرعامل سابق سازمان تامین اجتماعی و سیدمیرهاشم موسوی سرپرست سازمان تامین اجتماعی در سالن اجتماعات سازمان تامین اجتماعی برگزار گردید.

مصطفی سالاری در این مراسم اظهار کرد: طی 24 ماه از حضور بنده دستاورد های خوبی حاصل شده است که این نتیجه تعامل و همکاری شرکای اجتماعی بوده است و خدا را شاکرم که فرضت بی نظیری به من اعطا کرد که در خدمت جمعی باشم که شایسته برترین خدمت هست و به نوعی بیش از 50 درصد از جامعه با سازمان تامین اجتماعی به نوعی ارتباط دارند.

وی گفت: این مسئله اهمیت سازمان تامین اجتماعی را نشان می دهد و تامین اجتماعی تفاوت اساسی را با سایر سازمان ها به لحاظ هزینه ها و عایدی ها دارد به طوری که یک سوم از بودجه کل کشور برابری می نماید با بودجه سازمان تامین اجتماعی و عایدی این سازمان حاصل از وصول هایی است که از حدود 14 میلیون نفر به وسیله تامین اجتماعی انجام می گردد.

مدیرعامل سابق سازمان تامین اجتماعی اعلام نمود: در واقع صاحب اصلی تامین اجتماعی کارگران، کارفرمایان و بازنشستگان هستند و ما بیشتر امانتدار این مسئولیت هستیم.

وی ادامه داد: باید قدر لحظه به لحظه حضور خود را در سازمان بدانیم و بنده کوشش کردم طی 26 ماه خدمت به این مسئله دقت داشته باشم و خدمت به اقشار عظیم سازمان تامین اجتماعی بسیار لذت بخش است.

مدیرعامل سابق تامین اجتماعی بعلاوه با اشاره به مشارکت و همراهی شرکای اجتماعی سازمان اعلام نمود: در این دوره شاهد تعامل بی نظیر جامعه کارگری، بازنشستگان و کارفرمایان بودیم که نسبت به دوره های قبل بی نظیر بوده است و جا دارد از برنامه امروز از تعامل و همکاری رئیس جمهور سابق، وزیر رفاه سابق و مجلس شورای اسلامی که مصوبات خوبی را در رابطه با وصول مطالبات داشتند قدردانی کنم.

سالاری گفت: بعلاوه باید از مدیران استانی که کار شبانه روزی در این سازمان انجام دادند و کار نشدنی را در این دوره از مدیریت تامین اجتماعی انجام دادند، تشکر کنیم که ما توانستیم کار متناسب سازی که کار بسیار سختی بود را شروع نکنیم، اما همکاران بنده با اجرای این طرح شرایط خوبی را فراهم کردند و دریافتی بازنشستگان در حال حاضر نسبت به اسفند 98 هم 2.5 برابر شده و اگر نبود این همکاری ها ما نتوانستیم رقم 120 هزار میلیاردی را وصول کنیم.

وی توضیح داد: طرح نسخه الکترونیکی و حذف دفترچه یکی دیگر از اقدامات در این دوره از مدیریت تامین اجتماعی محسوب می گردد و علی رغم بعضی بدعهدی ها و کارشکنی ها این کار اجرا شد و نسخه الکترونیکی عظیم ترین پروژه تحول دیجیتال محسوب می گردد که البته این کار بسیار سخت و سخت بود.

مدیرعامل سابق تامین اجتماعی در ادامه به اجرای طرح 3070 اشاره نمود و گفت: با اجرای طرح 30 خدمت به صورت الکترونیکی ارائه شد و باعث کاهش بار مراجعات به شعب بودیم که در کنار این کار مهم اجرای طرح مقررات زدایی را اجرا کردیم.

سالاری با بیان اینکه تا سه سال آینده مسئله ای را برای پرداخت تسهیلات و حقوق بازنشستگان نداریم، گفت: با تبدیل منابع وصول شده به منابع نقدینگی مسئله ای در انجام ماموریت ها نخواهیم داشت و امیدوارم در آینده هم تحولات اساسی را به نفع مردم و بیمه شدگان داشته باشیم و ان شاءالله دوستان هم کار عظیم تری را در سازمان تامین اجتماعی رقم می زنند.

وی با بیان اینکه در این دوره حاشیه و حواشی نداشتیم، گفت: مجلس و دولت همراهی خوبی را با سازمان تامین اجتماعی داشتند وان شاءالله مدیریت تازه تامین اجتماعی باید به سمت اجرای طرح پزشک خانواده و نظام اجرای این طرح موجب نجات درمان کشور خواهد بود و هزینه درمان را کاهش خواهد داد.

مدیرعامل سابق تامین اجتماعی ادامه داد: بنده پس از خاتمه فعالیتم در سازمان تامین اجتماعی به اسم یک پژوهشگر در هر ساعت از شبانه روز در خدمت مدیران و مسئولان سازمان تامین اجتماعی خواهم بود و از هیچ مشورت و مشاوره ای دریغ نخواهم کرد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 22 شهریور 1400 بروزرسانی: 22 شهریور 1400 گردآورنده: ofoghebastam.ir شناسه مطلب: 1611

به "سالاری: بودجه سازمان تامین اجتماعی معادل یک سوم بودجه کل کشور است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سالاری: بودجه سازمان تامین اجتماعی معادل یک سوم بودجه کل کشور است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید