طرح اهدای 40هزار جلدکتاب به مراکز کانون پرورش فکری کرمانشاه شروع شد

به گزارش افق بسطام، محمدخیاط زنجانی در تبادل نظر با خبرنگار خبرنگاران در کرمانشاه، گفت: اهدای کتاب به مراکز کانون پرورش فکری کودک و نوجوان استان کرمانشاه در قالب طرح کاروان کتاب کانون همزمان با سراسر کشور از امروز شروع شده و تا انتها هفته آینده ادامه خواهد یافت.

طرح اهدای 40هزار جلدکتاب به مراکز کانون پرورش فکری کرمانشاه شروع شد

وی اضافه نمود: پس از اتمام طرح، نزدیک به 40هزار جلد کتاب به کتاب های کانون اضافه می گردد که به صورت میانگین یک هزار جلد کتاب به هر مرکز تعلق می گیرد، این طرح دو فاز دیگر دارد و به صورت میانگین و در مجموع دو هزار و 500 جلد کتاب به هر مرکز اعطا میگردد.

وی با بیان اینکه در حال حاضر در هر مرکز کانون پرورش فکری کودک و نوجوان استان به صورت میانگین 6هزار جلد کتاب وجود دارد، از فعالیت 36مرکز ثابت کانون پرورش فکری کودک و نوجوان در استان اطلاع داد.

زنجانی ادامه داد: کتاب های کودک و نوجوانی که در این طرح اهدا می گردد، بخشی از انتشارات خود کانون است و بخشی دیگر به کتاب های مختص مربیان برای مهارت افزایی و توانمندسازی آنان اختصاص دارد و علاوه بر اهدای کتاب، بخش تفریح و اسباب بازی به همه مراکز اضافه می گردد که در قالب همین کاروان خواهد بود.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودک و نوجوان استان کرمانشاه یادآور شد: در مجموع سه میلیون کتاب تا خاتمه تابستان به مراکز کانون پرورش فکری کودک و نوجوان کشور در قالب این طرح اضافه می گردد.

منبع: ایبنا - خبرگزاری کتاب ایران
انتشار: 21 تیر 1402 بروزرسانی: 21 تیر 1402 گردآورنده: ofoghebastam.ir شناسه مطلب: 2089

به "طرح اهدای 40هزار جلدکتاب به مراکز کانون پرورش فکری کرمانشاه شروع شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "طرح اهدای 40هزار جلدکتاب به مراکز کانون پرورش فکری کرمانشاه شروع شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید