علیرغم تحریم ها، همکاری روسیه با اتحادیه اروپا ادامه خواهد یافت

به گزارش افق بسطام، به گزارش خبرنگاران به نقل از تاس، سرگئی لاوروف وزیر خارجه روسیه طی سخنانی گفت که علیرغم وضع تحریم های اتحادیه اروپا علیه مسکو، روسیه به همکاری با کشورهای عضو این اتحادیه ادامه خواهد داد.

علیرغم تحریم ها، همکاری روسیه با اتحادیه اروپا ادامه خواهد یافت

با ما سفر کنید و با تور اروپا ارزان از قاره سبز اروپا دیدن کنید و با دریافت خدمات ویزای شینگن از گردش به دور اروپا لذت ببرید.

بر اساس این گزارش، لاوروف که این سخنان را در نشست مشترک خود با شورای رؤسای منطقه ها روسیه مطرح می کرد، گفت: علیرغم تحریم های پیچیده ای که بروکسل (علیه روسیه) وضع نموده، همکاری های مرزی (با اتحادیه اروپا) بر اساس برنامه ای که شامل کشورهای عضو اتحادیه اروپا و نروژ می گردد، ادامه خواهند داشت. بودجه نهایی این پروژه ها بیش از 300 میلیون یورو بوده که مبلغ قابل توجهی به شمار میرود.

وی بعلاوه در ادامه سخنان خود با تأکید بر تعامل موجود میان روسیه و کنگره مقامات محلی و منطقه ای شورای اروپا افزود که فعالیت های الکساندر دروزدنکو فرماندار لنینگراد و نماینده روسیه در این کنگره، امکان حفظ گفتگوهای سازنده و غیر سیاست زده با سران منطقه ای کشورهای اروپایی را حفظ نموده است.

وزیر خارجه روسیه گفت: مساله مهم این است که کنگره، علیرغم مواضع بعضی از اعضای شورای اروپا، به اسم بخشی (از اتحادیه اروپا) با دستور کاری مثبت به فعالیت پرداخته و از سیاسی سازی بیش از حد خودداری می نماید.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 13 مرداد 1400 بروزرسانی: 13 مرداد 1400 گردآورنده: ofoghebastam.ir شناسه مطلب: 1565

به "علیرغم تحریم ها، همکاری روسیه با اتحادیه اروپا ادامه خواهد یافت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "علیرغم تحریم ها، همکاری روسیه با اتحادیه اروپا ادامه خواهد یافت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید