مخالفان ونزوئلا خواهان افزایش فشار آمریکا بر روسیه شدند

به گزارش افق بسطام، مخالفان ونزوئلا از ایالات متحده و سایر کشورها خواسته اند تا فشارها بر روسیه را به خاطر حمایت از رئیس جمهور ونزوئلا افزایش دهند.

مخالفان ونزوئلا خواهان افزایش فشار آمریکا بر روسیه شدند

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران به نقل از رویترز، فرستاده مخالفان ونزوئلا در آمریکا روز آدینه از ایالات متحده و سایر کشورها خواست تا فشارها بر روسیه را به خاطر ادامه حمایت از نیکولاس مادورو رئیس جمهور ونزوئلا افزایش دهند.

بر اساس این گزارش کارلوس وچیو فرستاده خوان گوایدو رهبر مخالفان ونزوئلا در آمریکا در اظهاراتی گفت: حمایت مالی، سیاسی و نظامی روسیه از مادورو موجب تشدید نگرانی ها شده است آن هم در شرایطی که بحران سیاسی ونزوئلا تشدید می گردد.

وی در ادامه گفت: من از جامعه بین المللی می خواهم تا روسیه را به خاطر اقداماتی که در ونزوئلا انجام می دهد، جوابگو کند. کارزار فشار باید شرکت روس نفت روسیه را نیز شامل گردد، شرکتی که به صنعت نفت ونزوئلا از زمان اعمال تحریمهای آمریکا علیه کاراکاس یاری نموده است.

یک مقام کاخ سفید در ماه اکتبر گفت: ناامیدی ترامپ نسبت به بی نتیجه بودن نتایج، مشاورانش را بر آن داشته است تا آماده اقدامات بیشتری علیه ونزوئلا شوند.

اظهارات وچیو در شرایطی است که الیوت آبرامز فرستاده دولت ترامپ در امور ونزوئلا نیز در جمع خبرنگاران گفت: در شرایطی که دولت ونزوئلا ضعیف و ضعیف تر می گردد، آنها بیشتر و بیشتر به روسیه وابسته و متکی می شوند.

وی اضافه نمود: دولت آمریکا به دقت نقش روسیه در یاری به مادورو برای باقی ماندن در قدرت را زیر نظر دارد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 11 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: ofoghebastam.ir شناسه مطلب: 583

به "مخالفان ونزوئلا خواهان افزایش فشار آمریکا بر روسیه شدند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مخالفان ونزوئلا خواهان افزایش فشار آمریکا بر روسیه شدند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید