نکند کالدرون هم پولش را بگیرد و برنگردد

به گزارش افق بسطام، آندره آ استراماچونی که یک مربی حرفه ای است پولش را گرفت و پس از هفته ها معطل کردن به ایران نیامد و حالا پرسپولیسی ها می ترسند همان اتفاق دوباره تکرار گردد.

نکند کالدرون هم پولش را بگیرد و برنگردد

گابریل کالدرون که از زمان حضور در پرسپولیس 187 هزار دلار دریافتی داشت، ششم دی را به عنوان آخرین فرصت مشخص نموده بود تا پرسپولیسی ها 113 هزار دلار دیگر به عنوان معوقه قسط اول سرمربی تیم شان پرداخت نمایند.

به گزارش آی اسپورت، باشگاه پرسپولیس اعلام نمود پس از کوشش های مدیرعامل باشگاه، معوقه سرمربی این تیم به حسابش در یکی از بانک های خارجی واریز شد، اما کالدرون هنوز شاکی است! طبق قرار قبلی باشگاه پرسپولیس باید ژانویه مبلغ 300 هزار دلار به عنوان قسط دوم پرداخت می کرد که هنوز این مبلغ به حساب مرد آرژانتینی واریز نشده است. یکی از دلایل اصلی دلخوری کالدرون همین موضوع است که چرا قسط دوم پرداخت نمی گردد؟!

دیروز نوشتیم به دستور وزیر ورزش و جوانان مبلغ قسط دوم کالدرون تهیه و به حساب بانکی سرمربی آرژانتینی در قطر واریز گردد. قرار است این پول روز پنج شنبه به حساب شخصی کالدرون درقطر واریز گردد تا سرمربی پرسپولیس روز آدینه به ایران بازگردد. از آنجا که بر اساس دستور سازمان بازرسی و تأیید وزارت ورزش و جوانان اردوی خارجی پرسپولیس و همه باشگاه های ایرانی لغو شده بنابراین کالدرون هم باید به تهران برگشته و تمرینات تیمش را زیرنظر بگیرد اما...

به تازگی یکی از مدیران باشگاه پرسپولیس نزد سایر مسئولان ابراز نگرانی نموده که اگر گابریل کالدرون قسط دومش را گرفت و به ایران برنگشت چه می گردد؟! نگرانی ای که شاید خیلی هم بی جا نباشد! آندره آ استراماچونی که یک مربی حرفه ای است پولش را گرفت و پس از هفته ها معطل کردن به ایران نیامد و حالا پرسپولیسی ها می ترسند همان اتفاق دوباره تکرار گردد.

البته تفاوت کالدرون با استراماچونی در این است که سرمربی پرسپولیس اروپایی نیست و اهل آمریکای جنوبی است. سرمربی آرژانتینی پرسپولیس روحیاتی متفاوت از سرمربی سابق استقلال داشته و همین مسئله مدیران پرسپولیس را امیدوار می نماید که او استراماچونی نگردد. هرچند باید تا روز آدینه هفته جاری یا شنبه هفته آینده صبر کرد و دید کار گابریل کالدرون با پرسپولیس به کجا می کشد؟!

منبع: عصر ایران
انتشار: 9 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: ofoghebastam.ir شناسه مطلب: 579

به "نکند کالدرون هم پولش را بگیرد و برنگردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نکند کالدرون هم پولش را بگیرد و برنگردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید