هماهنگی؛ پازل گمشده برگزاری جلسات در زنجان

به گزارش افق بسطام، خبرنگاران/زنجان استاندار زنجان گفت: هماهنگی پیش از جلسه، اهمیت بسیار زیادی در تاثیرگذاری جلسات دارد.

هماهنگی؛ پازل گمشده برگزاری جلسات در زنجان

فتح الله حقیقی پیش از ظهر امروز (10 دی ماه) در جلسه شورای گفت وگوی دولت و بخش خصوصی، اظهار کرد: ابتدای امسال از اتاق بازرگانی استان خواسته شد که نقشه راهی را برای استان تدوین کند که البته این مهم خارج از وظایف اتاق بازرگانی بود. حال که این نقشه راه تدوین شده است، شاهد آن هستیم که دستگاه ها و ادارات همکاری خوبی را با اتاق در راستای حرکت در جهت نقشه راه ندارد.

وی با اشاره به برگزاری جلسات منظم شورای گفت وگوی دولت و بخش خصوصی، افزود: با توجه به نقشه راهی که تدوین شده، امسال جلسات شورای گفت وگوی دولت و بخش خصوصی در رابطه با موضوع های نقشه راه تشکیل و گزارش ها ارائه و مسائل و مسائل موجود بررسی می شود.

این مسئول ادامه داد: اگر همکاری لازم در تشکیل جلسه شورای گفت وگوی دولت و بخش خصوصی وجود داشته باشد و هماهنگی، تکه پازل گمشده تشکیل این جلسات به ثمر برسد؛ این جلسه بیش از کارگروه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید در استان اثربخش و راهگشا خواهد بود.

کننده عالی دولت در استان زنجان برگزاری جلسات، موثر بودن مصوبات و پیگیری مصوبات سه شاخص ارزیابی عملکرد ستاد تسهیل و رفع موانع تولید است، شرح داد: خوشبختانه استان زنجان در هر سه شاخص رتبه برتر را دارد و اگر برای جلسه شورای گفت وگوی دولت و بخش خصوصی شاخص هایی این چنینی در نظر گرفته شود، استان رتبه خوبی را کسب خواهد کرد.

حقیقی با بیان اینکه اگر شاخص های در نظر گرفته شده درست باشد، تصمیم گیری ها نیز درست خواهد بود، یادآور شد: ابتدای امسال به خاطر مسائلی که پیش آمده بود، صادرات استان 78 درصد نسبت به سال قبل کاهش داشت ولی با اقداماتی که به عمل آمد، این میزان به 6 درصد کاهش نسبت به سال قبل رسیده و همچنان در حال کاهش است.

استاندار زنجان یادآور شد: انتظار می رود از جلسه آینده دستگاه ها و ادارات فردی حقیقی و ثابت را به این جلسه معرفی کنند و تا دهه فجر مدیران گزارش عملیاتی انجام شده را به صورت گزارش پروژه ای ارائه کنند و این مهم باید از مدیران حوزه اقتصادی آغاز شود.

وی از شهرداری خواست که در جلسه بعد، استقرار بازارچه فروش ماهی و آبزیان را بررسی کرده و گزارش دهد، گفت: خوشبختانه چهار روز است که بیمار جدید بدحال در استان نداریم و در مجموع 6 بیمار بدحال در استان داریم. شرایط در همه استان زرد است و فقط در بخش هایی از ابهر و خرم دره نارنجی است که تغییر این شرایط نیازمند همکاری و مراعات توسط مردم است.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 16 بهمن 1399 بروزرسانی: 16 بهمن 1399 گردآورنده: ofoghebastam.ir شناسه مطلب: 1237

به "هماهنگی؛ پازل گمشده برگزاری جلسات در زنجان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هماهنگی؛ پازل گمشده برگزاری جلسات در زنجان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید