ورود ظریف به ترکیه

به گزارش افق بسطام، وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران و هیات همراه به منظور شرکت در مجمع دیپلماسی آنتالیا وارد ترکیه شد.

ورود ظریف به ترکیه

بهترین تجربه سفر را با تور زمستانی ترکیه در خاطراتتان ثبت کنید. از استانبول زیبا تا آنتالیا رویایی و بالون سواری در شهرهای ترکیه تا کلی تفریح دیگر در انتظار شماست، خاطراتی از مردم مهمانواز ترکیه که همیشه در ذهن شما خواهد ماند.

به گزارش خبرنگاران، محمد جواد ظریف وزیر امور خارجه کشورمان در این اجلاس پیرامون دکترین همسایگی جمهوری اسلامی ایران سخنرانی و سیاست های کشورمان در این خصوص را تشریح خواهد نمود.

وزیر امور خارجه کشورمان در حاشیه این اجلاس با تعدادی از مقامات عالیرتبه و وزرای امور خارجه شرکت کننده ملاقات و تبادل نظر خواهد داشت و در اجلاس سه جانبه وزرای امور خارجه ایران، ترکیه و افغانستان هم شرکت خواهد نمود.

براساس این گزارش مجمع دیپلماسی آنتالیا روز آدینه 28 خرداد با سخنرانی رجب طیب اردوغان رئیس جمهور ترکیه افتتاح خواهد شد.

این نشست با حضور مقامات عالی رتبه کشورها، وزرای امور خارجه، روسای سازمانهای بین المللی و منطقه ای و دیپلمات های برجسته برگزار می گردد.

فرصت های تازه صلح و همکاری در قفقاز جنوبی، تقویت همبستگی های منطقه ای، همکاریهای منطقه ای در آسیا، ارتباط با آفریقا، مسائل خاورمیانه و خلیج فارس، روابط فرا آتلانتیکی، پناه جویان و مهاجران، دیپلماسی مالی و تجارت، ارتباطات و اخبار جعلی در دنیای مجازی از جمله مهم ترین موضوعاتی هستند که در اجلاس سالجاری مجمع دیپلماسی آنتالیا مورد بحث و تبادل نظر قرار خواهند گرفت.

310 310

منبع: خبرآنلاین
انتشار: 7 مرداد 1400 بروزرسانی: 7 مرداد 1400 گردآورنده: ofoghebastam.ir شناسه مطلب: 1553

به "ورود ظریف به ترکیه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ورود ظریف به ترکیه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید