خبرنگاران ساعت آغاز به کار ادارات خوزستان به روال عادی بازگشت

به گزارش افق بسطام، اهواز - خبرنگاران - طبق دستور رییس جمهوری و مصوبه ستاد ملی مقابله با ویروس کرونا ساعت آغاز به کار ادارات خوزستان همانند سراسر کشور از روز شنبه به روال عادی باز می شود.

خبرنگاران ساعت آغاز به کار ادارات خوزستان به روال عادی بازگشت

پروانه ولوی، معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری خوزستان شامگاه آدینه پس از تماس با خبرنگار خبرنگاران بیان کرد: هم اکنون اعلام شده که ساعت آغاز به کار ادارات به روال عادی خود باز می شود که بر همین اساس ادارات و بانک های خوزستان نیز از روز شنبه 17اسفند از ساعت 7:45 در محل کار خود حاضر شوند.

ولوی عصر آدینه به خبرنگار خبرنگاران گفته بود ساعت آغاز به کار ادارات در روز شنبه ساعت10 صبح است که پس از گذشت 30دقیقه اظهارات قبلی خود را پس گرفت و بیان کرد ساعت اداری به روال عادی برگشته است.

به گزارش خبرنگاران کرونا که به تازگی با منشا چین پیدا شده یک ویروس ناشناخته است و در حال حاضر تنها راه مقابله با آن رعایت بهداشت فردی و حاضر نشدن در اجتماعات و محافل عمومی است.

بیمارستان رازی در اهواز به عنوان بیمارستان مشخص در استان در بحث ویروس کرونا مشخص شده است

به گفته سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی اهواز از زمان شیوع ویروس کرونا در استان 57 نفر به این بیماری مبتلا شدند که از این تعداد 28 نفر بهبود یافته و از بیمارستان ترخیص شدند و 15 نفر همچنان در بیمارستان بستری هستند و 14 نفر نیز تا کنون جان خود را از دست داده اند.

منبع: ایرنا
انتشار: 4 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: ofoghebastam.ir شناسه مطلب: 682

به "خبرنگاران ساعت آغاز به کار ادارات خوزستان به روال عادی بازگشت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران ساعت آغاز به کار ادارات خوزستان به روال عادی بازگشت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید